love life feel free breathe easy dance

Dienstag, 1. April 2014

The blue shirt







Blue Shirt (H&M)
Jeans (Zara)
Shoes (Jeffrey Campbell)
Bag (Dailylook)
Watch (Michael Kors)
Sunglasses (Primark)
Nailpolish (Ciatè)
Rings (H&M)
The blue shirt is one of my latest purchases from H&M. I had to get it because it is such a classic basic must-have. You can wear it in different ways. For example like me with a distressed jeans or in a very classic way with some black trousers. It also looks very chic tucked into a nice skirt. The jeans I'm wearing is definitely one of my favourite jeans! It is one of an old Zara collection and I still love it so much. It has the perfect color, perfect kind of "damage" (not too much and too little) and it fits me perfectly. To give this outfit something special, I choosed to wear my Jeffrey Campbell Loafers. At first glance they look totally standart, but if you take a closer look, you see that the studs all around the shoe are tiny little skulls. Of course I wear my favourite bag and watch;)

AUF DEUTSCH:
Das blaue Hemd ist eines meiner neuesten Einkäufe von H&M. Ich musste es einfach kaufen, weil es so ein klassisches Basic Must-Have ist. Man kann es auf verschiedene Weise tragen. Zum Beispiel wie ich mit einer kaputten Jeans oder auch auf klassische Art, mit einer schwarzen Hose. Auch in einen schönen Rock gesteckt, sieht das Hemd auch super aus! Die Jeans, die ich hier trage ist definitiv eine meiner Lieblingsjeans! Sie ist aus einer alten Zara Collektion und ich liebe sie einfach immer noch. Sie hat die perfekte Farbe, die perfekte Art "Zerstörung" (nicht zu viel und nicht zu wenig) und sie sitzt auch perfekt an mir. Um dem Outfit ein gewisses Extra zu geben, hab ich mich entschlossen meine Jeffrey Campbell Loafers zu tragen. Auf den ersten Blick sehen sie total normal aus aber wenn man genauer hinschaut sieht man, dass die Nieten um den ganzen Schuh herum kleine Totenköpfe sind. Natürlich trage ich wieder meine Lieblingstasche and Uhr. ;)


1 Kommentar:

Place for lovely comments <3

Youtube

twitter

email

instagram

facebook

Email:

cardiacism@gmail.com

feedburner

google+

Follow on Bloglovin
Be an e-tailPR blogger
cardiac. Powered by Blogger.

Translate

Dieses Blog durchsuchen